Gårdagen

Gårdagen

Det blev en annorlunda frukost igår.

Auberginetoast med fetaost, soltorkade tomater och salami. Vid sidan av: min nya favorit laktosfri stekt halloumi. Det blev en god men ganska salt frukost. Kanske hade rökt skinka passat bättre än salami.

På efm var vi på Aquaria.

Sjukt söta och konstiga djur.

När de andra fikade åt jag en bar med dadlar och nötter som jag hade med mig väskan. Jämfört med andra bars innehåller den här väldigt lite kolhydrater så den passar för Liberal LCHF som jag kör på helgen. Den är vete, gluten och mjölkfri.

På kvällen var vi hemma och fick oväntat besök. Slängde ihop mat av det som fanns hemma. Sen gjorde jag 2 efterrätter.

Créme brulée sötad med lite honung. Egen jordgubbssylt utan sötning som tillbehör. Och macarons med chokladsmörkräm även den sötad med lite honung. (båda liberal lchf)

Lämna en kommentar

