Oj då!

Oj då!

Vad sjukt! När jag äter potatis går jag upp 2 kilo. Förmodligen bara vatten men ändå.
Såg helt plufsig ut i ansiktet på söndagen. Och mådde sjukt illa på natten. Förmodligen blir det så när man kommer ur ketos. Det borde ju ändå vara ett tecken på att potatis inte är nyttigt för min kropp i större mängder. Ska köra ganska strikt lchf den här veckan för att bli av med plufsigheten.

Sen har jag även tittat på hur jag har ätit förra veckan och det har blivit för lite grönsaker och för mycket mjölkprodukter och alkohol ser jag. Så förmodligen ledde det till att jag inte minskade mer i vikt. Men men nya tag så är jag snart på banan igen.

Lämna en kommentar

