Godis

Godis

Det är så lustigt, i morse när jag vägde mig så hade de 2 kilo vatten jag dragit på mig under helgen försvunnit efter potatismiddagen. Trots min kunskap om sambandet mellan kolhydrater och viktökning så kunde jag inte låta bli att äta 3 godisbitar hos en kompis ikväll. Men jag har ju ätit ganska strikt idag så det gör nog inget. Är stolt över att jag inte åt fler iallafall. Förra gången åt jag en halv påse gott & blandat!! Så jag har blivit mycket bättre på att behärska mig när det gäller godis.

Det var självplock av mat hos våra vänner så jag plockade på lax, rökta räkor och oliver på min tallrik. Drack min gröna Lagom smoothie till middagen.

IMG_0443

Lämna en kommentar

