Mmmmm grön smoothie och halloumi.

Mmmmm grön smoothie och halloumi.

Blev så hungrig på kvällen och begav mig ut för att handla mat, men när jag tittade runt i matbutiken var jag inte alls sugen på någon köttbit eller något liknande. Jag var bara sugen på grönsaker och halloumi. Så då var det ju ett perfekt tillfälle handla ingredienser till en ny grön smoothie.
Den blev väldigt matig i smaken men ändå god. Den här blir en av mina favoriter! Det kan vara svårt att hitta den här salladsmixen i alla butiker men jag hittade den iallafall på ICA Kvantum.

Matig
1/2 Gurka
1 Avocado
65 g Ekologisk finbladig salladsmix med rucola, babyspenat samt röd och grön batavia
4 dl Kokosvatten
2 dl Vatten

IMG_0656

Lämna en kommentar

