Niklas Restaurang & Bar

Niklas Restaurang & Bar

I lördags var jag och en vän på teaterföreställningen Den besynnerliga händelsen med hunden mitt i natten på Stadsteatern, den var grymt bra! Älskade alla färgeffekter och man levde sig verkligen in i handlingen. Många stora skådisar var med.
Efteråt gick vi till Niklas Restaurang & Bar. De var väldigt tillmötesgående i baren när jag sa att jag ville ha en drick utan socker. Jag fick en tequiladrink med agavesirap, så god! Sen beställde vi in oliver, chark och jag tog ett glas cava till. En lyckad kväll!

IMG_0798

Lämna en kommentar

