Råkost

Råkost

Efter ett litet uppehåll har jag börjat fasta igen. Det blev 14 tim fasta från igår kväll tills idag. Hoppas att det sätter fart på fettförbränningen. Har hamnat på en ny viktplatå. Märker även att jag är tröttare när jag inte fastar.

Till frukost blev det en grön Juica i lekparken, till mellanmål bjöds det på grillad kycklingkorv utan bröd från parkleken och till lunch köpte jag med mig en jättegod raw sallad från Koloni på Biblioteksgatan. Raw food är grymt nyttigt och gott men inte så mättande. Salladen innehöll rödbetor och kanelkryddade päron men jag åt upp dem ändå trots kolhydraterna. En raw sallad är ett mycket bättre alternativ till snabbmat när man har bråttom.

IMG_0841

Lämna en kommentar

